يتملكني شعور بالارهاق لا امكن وصفه باي حال من الاحوال
مش عارف ليه
لا اعتقد انه من الشغل لاني مقصر فيه في هذه الفترة لدرجة اني غاضب من نفسي نتيجة هذا التقصير
لا اعرف حالة الاجهاد ليه
ربما اكون محتاج فترة استجمام لتجميع قواي الجسمانية والذهنية
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

2 comments:
ايه ياعم الحاج
فينك من زمان
عاوزين نشوفك
دخلت اكتر من مرة وانت شكلك مش موجود فى عالم المدونات
صديقى واخى
ممكن ابتسامة
ياعم محدش واخد منها حاجة
خلينا نشوفك
Post a Comment