Sunday, 4 May 2008

مرهق

يتملكني شعور بالارهاق لا امكن وصفه باي حال من الاحوال
مش عارف ليه
لا اعتقد انه من الشغل لاني مقصر فيه في هذه الفترة لدرجة اني غاضب من نفسي نتيجة هذا التقصير
لا اعرف حالة الاجهاد ليه
ربما اكون محتاج فترة استجمام لتجميع قواي الجسمانية والذهنية