يتملكني شعور بالارهاق لا امكن وصفه باي حال من الاحوال
مش عارف ليه
لا اعتقد انه من الشغل لاني مقصر فيه في هذه الفترة لدرجة اني غاضب من نفسي نتيجة هذا التقصير
لا اعرف حالة الاجهاد ليه
ربما اكون محتاج فترة استجمام لتجميع قواي الجسمانية والذهنية
Sunday, 4 May 2008
Subscribe to:
Posts (Atom)
